نکات پیشرفته در طراحی لوگو حرفه ای – استودیو پاراکس

Rate this post

آیا می دانید افراد معمولی چندبار لوگوی شما را می بینند تا آن را به خاطر بسپارند؟

در هر نقطه ۵ الی ۷ بار
چرا این آمار اهمیت دارد؟ هرچه طراحی لوگوی شما بیشتر برجسته باشد، به یاد ماندنی تر خواهد بود. اگاهی بیشتر از برند فروش را افزایش می دهد.
چگونه می توانیم یک لوگوی خوب ایجاد کنیم تا از سایر رقبا متمایز باشیم؟ پس نکات پیشرفته طراحی لوگو ما را بخوانید.

درمورد طرح تجاری خود فکر کنیم.

دوست دارید وقتی مردم درباره شما فکر م کنند چه احساسی داشته باشند.
اگر حسابدار هستید، می خواهید به مشتریان خود اطمینان دهید که پول خود را در جا خوبی سرمایه گذاری کرده‌اند.
اگر صاحب یک کافی شاپ هستید، دوست دارید که مشتری شما از طعم نوشیدنی های گرم و سرد شما لذت کافی را ببرد.
قبل از اینکه درمورد طراحی لوگو فکر کنید، ابتدا باید حال و هوای یا شخصیت شرکت خود را شناسایی کنید. چند دقیقه وقت بگذارید و کلمات یا عباراتی را که می خواهید مردم با نام تجاری شما مرتبط شوند، یاداشت کنید.
لوگوی شما باید هویت نام تجاری شما را در بگیرد. آیا می خواهید به عنوان معتبر و قابل اعتماد شناخته شوید؟ پر انرژی و منظم؟
شخصیت مارکتان هرچه باشد، هنگام طراحی لوگو خود این نکته را در ذهن خود حفظ کنید.

رنگ همه چیز است

آیا می دانید چرا فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد و برگر کینگ از رنگ قرمز و زرد در برند خود استفاده می کنند؟

این به این دلیل نیست که صاحبان آن رنگ های خاص را دوست داشتند. دلیلش این است که قرمز و زرد هر دو اشتها را افزایش می دهند – چیزی که هنگام فروش غذا قطعاً می خواهید!

ما نمی گوییم نمی توانید از رنگ دلخواه خود در طراحی لوگو خود استفاده کنید. اما قبل از انجام این کار ، باید روانشناسی رنگ را مطالعه کرده و بفهمید که چگونه بر مارک تجاری شما تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، اکثر شرکت های بزرگ فناوری از رنگ آبی در طراحی لوگو خود استفاده می کنند. این به این دلیل است که رنگ آبی احساس صداقت ، قابلیت اطمینان و قابل اعتماد بودن را برمی انگیزد.

از سوی دیگر ، سبز اغلب با جهان طبیعی در ارتباط است . آرامش بخش و شاداب کننده است. این امر آن را به انتخاب منطقی برای شرکت های مرتبط با سلامتی ، سلامتی یا طبیعت تبدیل می کند.

آیا برخی از پژوهش در زمینه روانشناسی رنگ قبل از انتخاب پالت رنگ لوگوی خود را است. یک یا دو رنگ را انتخاب کنید که با “احساسی” که می خواهید مارک شما به مردم بدهد مطابقت داشته باشد.

نکته مثبت: بیش از دو رنگ متضاد یا سایه تکمیلی یک رنگ استفاده نکنید. قرار دادن چهار یا پنج رنگ در لوگوی شما باعث ایجاد شلوغی و شلوغی می شود.

اکنون می دانید:

لوگوی شرکت شما فراتر از مجموعه ای از رنگ ها ، اشکال و حروف است. این تجسم نام تجاری شما در یک نگاه است!

به لوگوی کمتر از ستاره بسنده نکنید. چه در حال راه اندازی یک استارتاپ یا تغییر نام تجاری هستید ، از این نکات پیشرفته در طراحی لوگو برای الهام گرفتن استفاده کنید.

با یک لوگوی خوب طراحی شده ، شرکت شما برای رشد و پیشرفت در سالهای آینده آماده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.